wtorek, 26 marca 2013

Magia internetu

Dzięki magii internetu można prawie wszystko załatwić nie wychodząc z domu.

Samoloty sprawdzałam równocześnie na kilku serwisach. W ruch poszły strony Lufthansa, LOT, i inne.
Według mnie najlepiej w wyszukiwaniu połączeń sprawdza się strona www.skyscanner.pl

Wypatrzyłam fajny lot liniami Lufthansa do Madrytu z Pyrzowic (via Frankfurt), ale niestety zgapiłam się i ceny wzrosły na ten termin. Musiałam kontynuować wyszukiwanie.
Na szczęście LOT miał jakąś promocję i udało mi się zarezerwować bilety do Madrytu  z Warszawy (bezpośrednie) i powrotne.
Klamka zapadła, słowo się rzekło - kobyłka u płota. :)
Jedziemy!

1 czerwca 2012 wylot!

Dzięki informacjom zebranym na forum dowiedziałam się jak kupić bilet na autobus
www.alsa.es
Że warto wyrobić sobie tzw. kartę bus plus (zniżka)
Dzięki temu, że mam konto na paypal mogłam wcześniej kupić i wydrukować bilety (około 60 dni przed jazdą)
Na pociągi niestety nie miałam karty kredytowej więc pozostało nam kupienie biletów w Madrycie.
Transport w Madrycie - nowa kolej szybka z terminala T4 na dworzec kolejowy Chamartin.
Wszystko da się znaleźć.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz